План самоосвіти
вчителя Мазан Анжели Володимирівни
на 2016-2017 навч. рік
Науково-методична проблема: Розвиток
компетентностей учнів шляхом активізації навчально-виховного процесу в
початкових класах
Напрям роботи
|
Форми роботи
|
Термін виконання
|
Очікувані результати
|
1.
Вивчення літератури:
1)
наукової:
Опрацювання творчих знахідок з фахових журналів, інших друкованих
видань, довідників, енциклопедій, навчальних посібників тощо
2)
методичної:
Огляд та вивчення
новинок методичної літератури, журналів «Початкова школа», «Початкова освіта»
3)
навчальної:
Ознайомлення зі
змістом підручників, з зошитами з друкованою основою
4) нормативних
документів:
Ознайомлення зі
змінами у навчальних програмах; методичними рекомендаціями щодо викладання та
оцінювання навчальних досягнень третьокласників у 2016-2017 н.р.
|
Самостійна робота з літературою, конспект
Самостійна робота з літературою, конспект
Самостійна робота з підручниками, зошитами. Визначення відповідності до
змін у навчальних програмах
Самостійна робота з документами, конспект
|
Протягом року
Протягом року
Протягом серпня-вересня
Вересень
|
Створення
картотеки банку інформації
Створення банку
інформації та методичних даних, картотека
Створення
порівняльної таблиці ключових змін
Створення банку
нормативно-методичних документів, рекомендацій
|
2. Участь
у колективних
і групових формах методичної роботи.
Участь у роботі шкільних
та районних МО, педрад, виробничих нарад, нарад при директорі
|
Засідання, диспути, обговорення, ділова гра, круглий стіл, методичний
паспорт, майстер-клас, міні-конференції, методичні семінари тощо
|
Протягом навчального року
|
Обмін досвідом, узагальнення досвіду, виступи з методичними викладками. Взаємообмін
творчими здобутками. Створення «Скриньки методичних та творчих ідей»
|
3.
Вивчення ППД, досвіду своїх колег.
Вивчення і
впровадження в практику роботи елементів досвіду провідних педагогів України,
колег, вчителів-новаторів з питань активізації, удосконалення
навчально-виховного процесу, підвищення якості знань учнів, розвитку творчої
активності та розумових здібностей школярів
|
Участь у роботі районних семінарів та МО; відвідування уроків вчителів
школи, самостійне читання спеціальної літератури, участь у засіданнях шкільних
МО, творчих груп; аналіз та самоаналіз уроків; участь у роботі нарад,
взаємообмін досвідом з колегами школи, району тощо
|
Протягом року
|
Створення банку
методичних знахідок,
а також скриньки «З досвіду роботи»
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий