Виступи, доповіді


Розвиток пізнавальних інтересів у молодших школярів
 під час навчання
         Розвиток у молодших школярів пізнавальних інтересів, допитливості, спостережливості, бажання вчитися – «вічні завдання», які покликана вирішувати початкова школа. Одним із найважливіших засобів їх розв’язання вчені виділяють інформативність уроку, тобто використання у навчальному процесі інформаційно насичених матеріалів, творчих вправ пошукового характеру, цікавих завдань, складених з урахуванням мотиваційного, змістового та процесуального компонентів навчання, елементів гумору тощо. Далі читати тут


Саморозвиток, самоактуалізація та самореалізація особистості учителя та учня в умовах 12-ти річного навчання в школі
   На сучасному етапі дедалі більшого значення набуває формування творчої особистості, ініціативної особистості. За висловом Л. М. Толстого, знання тільки тоді знання, коли набуті зусиллям думки, а не памяті. Далі читати тут




«Діяльність вчителя щодо створення ситуації успіху в навчально-виховному процесі»

Дати дітям радість праці, радість успіху у навчанні, збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності – це перша заповідь виховання. Далі читати тут



 «Створення ситуації успіху
на уроках у 1 класі» 

(виступ на засіданні педагогічної ради)
За останні роки словосполучення «ситуація успіху» стало для педагогів звичним. Ніхто не заперечує, що саме позитивні емоції можуть стати для дитини одним з найважливіших стимулів у навчанні. Але при цьому іноді забувають про те, що в педагогів не існує єдиного рецепта чи правила щодо того, як саме створювати ситуацію успіху. Бо робити це слід на основі індивідуального підходу, зважено, з урахуванням багатьох чинників. Далі читати тут



Активізація пізнавальної діяльності шляхом впровадження інтерактивних технологій
У національній доктрині розвитку освіти у ХХІ столітті зазначено: «Головна мета української системи освіти - створити умови для розвитку і самореалізації кожної особистості як громадянина України...», а Закон України «Про загальну середню освіту» стверджує: «Завданням загальної середньої освіти є формування особистості учня, розвиток його здібностей і обдарувань». Далі читати тут




Забезпечення, осучаснення дидактичної бази, як вагомого чинника отримання результатів навчання
( памятка )
  Дидактична база – це сукупність дидактичного матеріалу, який використовується вчителем у навчально – виховному процесі.
Вона упорядковується за допомогою ряду картотек.

Рівень якості та ефективності використання картотек суттєво впливає на результативність всіх напрямків роботи. Далі читати тут



Постійний взаємозворотний звязок – одна з передумов диференціації навчання
( З досвіду роботи С. П. Логачевської )
   Ефективність навчання визначається не тим, що вчитель намагався дати учням, а тим, як вони засвоїли знання і яке в них виробилось ставлення до навчальної діяльності.
   Тому, починаючи вивчення нової теми, необхідно заздалегідь продумувати, щоб процес засвоєння супроводжувався постійним контролем якості знань, умінь і навичок. Своєчасна та обєктивна інформація дає змогу бачити успіхи кожного учня. Далі читати тут



Семінар вчителів початкових класів 
Тема « Конструктор продуктивного уроку. 
Урок за порадами Конфуція.»
  Навчання без творчості – це мука. Без пошуку, без фантазії, творчих знахідок спільна праця вчителя і учня – важкий тягар. І лише той педагог, який постійно перебуває у творчому натхненні, здатний захопити творчістю школярів, запалити у своїх вихованців яскравий вогник в очах і впевнено повести їх нескінченними стежинами чудової Країни Знань. Далі читати тут



Формування навичок швидкого, правильного,
свідомого та виразного читання

(виступ на засіданні МО вчителів початкових класів)
Навчити дітей добре читати – одне із най важливіших завдань школи.
В.О. Сухомлинський зазначив, що без високої культури читання немає ні школи, ні справжньої розумової праці, що погане читання – ніби брудне вікно, крізь яке нічого не видно.
Виробити в учнів уміння самостійно поповнювати свої знання можливо лише тоді, коли вчитель навчить кожного з них (навіть того, хто має уповільнене мислення, обмежені здібності) читати свідомо, швидко, правильно. А коли зникне поскладове читання взагалі, помилки стануть одиничними, а темп читання наблизиться до темпу розмовної мови, тоді можна починати роботу над виразністю, що і є кінцевою метою навчання читати вголос. Далі читати тут



(выступление на заседании МО учителей начальных классов)


Створення умов для розвитку особистості

 В своїй педагогічній діяльності я намагаюся створити такі умови для розвитку особистості, за яких розкриваються унікальні здібності, властиві кожній дитині, виховується активний громадянин демократичного суспільства, будівник могутньої держави, патріот своєї Вітчизни - України. Далі читати тут



(виступ на засіданні районного методичного обєднання)



Как создать ситуацию успеха на уроках в начальной школе 
  Ученье – свет, дающий человеку уверенность в своих действиях и поступках. Приобрести эту уверенность помогают образовательные учреждения разного типа, одним из которых является школа. Однако часто приходится слышать от учащихся фразы, выражающие негативное отношение в школе. Ребенок, идя в образовательное учреждение, надеется добиться признания и рассчитывает заслужить любовь и уважение со стороны учителей и одноклассников. Крушение этого светлого оптимизма – самая серьезная проблема обучения. Ребенок приходит в школу преисполненный желания учиться. Так почему же он теряет интерес к учебе? Виновата ли в этом школа и ее методы обучения? Какую роль при этом играет учитель? Может ли учитель сформировать интерес у учащихся к учебному процессу и при помощи чего? В настоящее время ответы на данные вопросы достаточно актуальны для представителей педагогической общественности. Далі читати тут



(виступ на засіданні педагогічної ради)


 формування життєвої компетентності на провідних етапах становлення особистості


(виступ на засіданні педагогічної ради)

1 комментарий:

  1. Я не могу достаточно отблагодарить мистера Бенджамина за его обслуживание и рассказать людям, как я благодарен за всю помощь, которую вы и сотрудники вашей команды оказали, и я с нетерпением жду возможности порекомендовать друзьям и родственникам, если им понадобится финансовый совет или помощь @ 2% ставка для бизнес-кредита .Через контакт:. 247officedept@gmail.com. WhatsApp ... + 19893943740. Продолжайте в том же духе.
    Спасибо, Бусарахам.

    ОтветитьУдалить