Самоосвіта

План самоосвіти
вчителя Мазан Анжели Володимирівни
на 2016-2017 навч. рік

Науково-методична проблема: Розвиток компетентностей учнів шляхом активізації навчально-виховного процесу в початкових класах

Напрям роботи
Форми роботи
Термін виконання
Очікувані результати
1. Вивчення літератури:

1) наукової:
Опрацювання  творчих знахідок з фахових журналів, інших друкованих видань, довідників, енциклопедій, навчальних посібників тощо

2) методичної:
Огляд та вивчення новинок методичної літератури, журналів «Початкова школа», «Початкова освіта»

3) навчальної:
Ознайомлення зі змістом підручників, з зошитами з друкованою основою



4) нормативних документів:
Ознайомлення зі змінами у навчальних програмах; методичними рекомендаціями щодо викладання та оцінювання навчальних досягнень третьокласників у 2016-2017 н.р.





Самостійна робота з літературою, конспект









Самостійна робота з літературою, конспект





Самостійна робота з підручниками, зошитами. Визначення відповідності до змін у навчальних програмах





Самостійна робота з документами, конспект





Протягом року













Протягом року









Протягом серпня-вересня










Вересень






Створення картотеки банку інформації








Створення банку інформації та методичних даних, картотека






Створення порівняльної таблиці ключових змін








Створення банку нормативно-методичних документів, рекомендацій
2. Участь у колективних
 і групових формах методичної роботи.
Участь у роботі шкільних та районних МО, педрад, виробничих нарад, нарад при директорі
Засідання, диспути, обговорення, ділова гра, круглий стіл, методичний паспорт, майстер-клас, міні-конференції, методичні семінари тощо
Протягом  навчального року
Обмін досвідом, узагальнення досвіду, виступи з методичними викладками. Взаємообмін творчими здобутками. Створення «Скриньки методичних та творчих ідей»
3. Вивчення ППД, досвіду своїх колег.
Вивчення і впровадження в практику роботи елементів досвіду провідних педагогів України, колег, вчителів-новаторів з питань активізації, удосконалення навчально-виховного процесу, підвищення якості знань учнів, розвитку творчої активності та розумових здібностей школярів
Участь у роботі районних семінарів та МО; відвідування уроків вчителів школи, самостійне читання спеціальної літератури, участь у засіданнях шкільних МО, творчих груп; аналіз та самоаналіз уроків; участь у роботі нарад, взаємообмін досвідом з колегами школи, району тощо
Протягом року
Створення банку
методичних знахідок, а також скриньки «З досвіду роботи»


Комментариев нет:

Отправить комментарий